7 Şubat 2009 Cumartesi

ibo ve ardından fat boy slim::::

olmaz deme, valla!! yok artık da deme, valla!! ben şahidim!!!

uzun bi yazı olcak; elimde resim falan hiç bişi yok (aralara uygun bişiler bulursam koyucam ama herhangi bir imgenin olayı herhangi bir şekilde anlatabileceğini zannetmiorum); başlıyorum: super ve super enteresan bişi gece geçirdim!! bütün şımarıklığımla bileziklerimi çıkardım, ve anında yazıyorum. biraz önce eve geldim. hmmmm nerden başlasam... aylin ve kocası ve bi sürü insan daha bu aksam beni turkish party die bir yere götürdüler. açıkçası bütün olağan kaygılarımla, süslendim, ne giysem tipleri ve galerie de louisa'nın önündeyiz. herkez pek bi şık, ben aralarında babetlerim ve mütevazi mavi elbisemle şirin ama dev kız edasında içeriye girdik.

süper ötesi bir müzik çalıyordu.. m.s.'den dolayı uzun zamandır hasret çekilen bir müzik, kan kaynaması falan.. turkish party die, zannetmeyin ki, türkçe ana dil, hayııır! herkez olabildiğince fransızca konuşuor.. neyse yerleştik bi yerlere, gayet büyük bir mekan, biraz eskimtırak kolonlar falan ama ışıklandırma + müzik + iki büyük kolon üzerindeki pembe tüllerden balerin etekleriyle danseden kızlar falan bildiğin club'tayız yaw.. balerin eteği derken yanlış anlaşılmasın, etek falan yok ortalıkta, süs o! :D ah foto makinem bozulmayaydı...

neyse, bi de ortada fashion shov olayı sahne var, megersem promosyon fashion shov + turkiyeden dj olayıymış bu parti. iyi tamam beklioruz, hafiften kımıl kımıl ritimleniyoruz falan..derken o sahne ışıklandı, siyahi bir adam fransızca bişiler söledi, ve fashion shov başladı.. bu noktaya kadar ben de gayet, amaaan şimcik kızlar da catwalk falan acaip derken, yanımdan biri geçti, gece boyunca duyduğum tek türkçe cümleyi söylüyorum: "la, faşın şov var la, mankeniler falan ıhahahahahaaa!!!" süperdi! kelimenin tam anlamıyla süperdi, noktayı koydu delikanlı...

ışıklar dönüo falan, dımtıssss!!! boxer giymiş (ki bitanesi beyazdı) üzerinde önü açık gömlek, hafif ıslatılmış aradan gözüken ten ve boxerların kenarına pembe postiş tutturulmuş erkekler podyumda yürümeye başladılar!!!! yemin ederim, herşeye genelde hazırlıklıyımdır, ne bilim herşey olur tamam, ama kalakaldım!! nası yaniii???!??!!!??? feci görüntülerdi! gerçi manken die çıkarttıkları afedersin g.tüme benziorlardı ama, inanılmazdı yine de!!! :D neyse, efendim süper müzik eşliğinde (iyi mi kötü mü bilemicem) enteresan bir fashion shov izledik.. sona bir anda aynı siyahi adam baska bir yerden fırladı, elinde mikrofon:"Ozaaaaaaan! türkiyeeeeee!!!!" die, dımtısı dımtıs falan nası coşuolar, coşuoruz dicem zannetmeyin bütün efendi şirin kız edamla elimde votkam duruyorum!

bu arada, belçikadayız, hani bi ton birası var, herkez bira içio falan, YALAN! dımtıs dımtıs olmadığım için gözlem kulemden gördüm ki, heeeerkez, ama heeeerkez istinasız votka redbul içior. (hatta ben, abartmayayim die votka orange istedim ama votka redbull geldi:))belki bir-iki rakı bardağı görür müyüm dedim, hayır. kızlar falan, bi süre sona coşku hepimizin boğazını aştı boğulduk!! arada serdar ortaçlı dımtıslar çalıo, arada yenerim handem, ama kesin birşey var alt müzik gayet başarılı.. bir süre sonra doğal olarak beklediğim onuncu yıl marşı da çaldııııı, derken "ladies and centilmııın" dedi ve one tu tri forooooo başladı mı ağrı dağının eteğindeeeeEEEE! ya, valla gurbet kelimesini kullanmaktan hiç hoşlanmam, ama gurbetten midir nedir, serdar ortaç falan değil de, ibo'yu duyunca bi garip oldum yaw!! hayır sölemeye de utanmıorum, kıpır kıpır oldum, hatta ve hatta gözlerim doldu yaaaa.. başladılar mı halaya falan, amaaaaaaaaaaaaaaaaan! s..erim efendiliği diyip ben de başladım!!! :D o diil de, esas süper olan şey, ibo şarkısı sonuna yaklaştı, ritm birazcıktan değiştirilerek Fat Boy Slim girdi yaaaaa!!! inanamadım! hayatım boyunca, ibo'yu ve f.b.s.i ardı ardına dinleyeceğim aklıma gelmezdi. valla! feci bişey oldum ya, tarif edemiorum!!

yok böle bişi!!!

nası kalabalık, nası coşuolar anlatamam.. çok feci eğlendim, bidaha bidaha dedim. sonra, dediler hadi gidelim, dedim tamam saat 3 olmus hadi gidelim, kapıda vestiyer olayı bekeşioruz.. tam içimden dedimki kendi kendime, yaaa iyi yaaa, kavga falan da çıkmıyor. aylin yanıma yaklaştı: "tam zamannda çıkıyoruz, etraf geriliyor, kavga falan tam zamanında çıkıyoruz!!" tabii, salak kafam herkez fransızca konusuyor, nerden anlıyim ben :D

ööle..eve geldim..dayanamadm yazdm..şimdi de yatıyorum. herkeze iyi geceler, benmki iyi geçti:)

ekn.

3 yorum:

lepanto dedi ki...

Ayyy Ekin ya mesajın senden geldiğini anca şimdi anladım :D

Hich dedi ki...

:D ehheh... iiymiş.

Neslihan dedi ki...

aktin oldugu bi ara sana ulasabilecegim bi tel gonder adresi biliyosda ya evde yoksan durumu olmasin :))