18 Şubat 2009 Çarşamba

olsun ve olmasınlar

1.1
(-) yaşlandıkça kulaklarımız ve burnumuz büyümeye devam etmesin. benim burnum zaten büyük, bi de kulaklarım da büyürse tam olurum valla. muhtemelen (demek istemiorum ama görünen o :) hala bekar olurum, o büyük kulaklarla hiç sevgili bulamam + büyük kulaklı birilerine mecbur kalmak istemiorum..

4c6554afede1ae97f30e4f93fa18b145 manyetikbant

When_I_am_an_Old_Woman_____by_mamjakty photo by mamjakty

Just_an_old_woman___by_borissov photo by borissov

1.2
(+) mehmet aslantuğ aşkımdan memnun olsun, bana evlenme teklif etsin, ben de Hayır! Nıhahahaa Haaaa!" diyim..

1.3
(-) her kalın metal parçası çaldığında, ortamda mutlaka biri şu gitar çalma hareketini yapmasın. hayır nedir o hareket? eski metalci (yeni de olabilir) elinde gitar varmış gibi tıkıl tıkıl tribe girer?şekerim çalabiliosan çal da dinleyelim? hayır, yetenek var da mekan yoksa yine senin problemin? niye yapıosun o hareketi? " çok pis gitar çalarım haaa, valla şu an gitarım elimde olsa, bak ahanda böle tutardım parmaklarım da pek hızlı bak! valla, bu abiden daha iyi çalarım ben! yeaaah baby! dudaklarımı büzüştürerek verdiğim mimik de kanıtlıyor zaten!" ---- salak! yerim senin mimiğini.. mümkünse gözüme gözükme, efendi ol, ininden çıkma canım!
(dün akşam, böle bi ortamdaydım, belçika falan dinlemior, hepsi aynı şekerim..ben bize özel zannediodum:))
 

..

2 yorum:

iklim kılıç dedi ki...

bence hayali davu calma haraketide en az gitar calmak kadar kötüü. hayır ritm tut kafanı salla ama elinde iki cubuk varmıs ne o hava :) bkz: ediz hun

Unknown dedi ki...

:D:D:D:D:D ediz hun di mi??? :D