15 Ağustos 2008 Cuma

back'ini k-up derim ben

salı gunuydu galiba, aksamustu yagmur yagmaya basladı.. bana gelmisler (yine) .. laptop'umdan muzik acayim o aradada yemek yapayim dedim. yagmurun sesi de cok gusel ama sakinlesmeme yer vermiyor... muziki actiiiim, o soguk ve jöleden biraz daha konsantre tavuk göğsünü kemeye basladm. dım, muzik kesildi. gittim baktm, kitlenmis windows. zaten heyheyliyim, kapadm bilgisayari tek dugmeye uzun basaraktan..şimdi ugrasamam.. ugrasırsam pencereden falan atabilirim.. keza kendimi atmadigim sürece rahatlayamayabilirim... sakin sakin, konuyu icimde kapatıp, klişe cumleyi söyleyip mutfagima dondum: 'yarın bakarım...'

2008-yaz-uzatma

yarn oldu.. acılmadı.. birdaha o ekranımı göremedim. ve sanırım goremicem de.. alet hd'yi gormuo bile... hd'yi alp baska bilgisayara takmaya calismak da nafile... gitti butun calismalar.. emekler... ee anlatnca gelen ilk soru da şu:

herkez: aaaaaa,  ee peki back up almadın mı???
salak ekin: yooo, valla hic aklma gelmedi...ne biliim abi..
h: hiç mi almadn?
e: ...

ps: bu yazıyı okur okumaz back-up olayına girismeniz beklenmektedir...............

1 yorum:

Gizem-b dedi ki...

amanın aynı zamanlarda o feci durumun benzeri benim de başıma geldi.
korkarım artık back-up fln??