7 Ağustos 2008 Perşembe

font conference

hü grafik ögrencilerimden goksel gondermis linkini bana..feci komik :) özellikle windings'e bayıldım :) buyrunuz link:

http://www.collegehumor.com/video:1823766

fontconference-4
fontconference-1
fontconference-6
fontconference-3
fontconference-5

simdi commentlicek olursam bir harikalar :) sadece arial narrow'a takıldım..benm aklımdaki arial narrow'uygun bi karakter olarak bulmadım... windings konusması bir harika! "mailbox!mailbox!" futura da favorilerimden, tam aklımdakine uymus :) hmmm beni tanıyanlar bilir comic-sans'ı pek sevmem; burda super hero olarak, kurtarıcı modunda cıkması beni sasırttı... yani kurtarıcı olarak belki arial olabilirdi, ne bilim, yok yok kesin Helvetica olmalıydı! fakat konferans baskanının moby-vari bir goruntuyle times new roman olması cuk die oturmus...eğlenceli video.. kimin yaptıgını daha bulamadım fikri olanlar lutfen bana ulassın: ekinklch@hotmail.com
:D


fontconference-7
bana 'stop steeling sheep & find out how type works' adlı kitabı hatırlattı. konuyla ilgilenenlerin mutlaka okuması lazım, keyifli ve ögretici bir kitap. Erik Spiekermann ve E.M Ginger (2003), yazarları. kitap amazonda da var ama, ben bilkent kampusteki meteksandan almıstım. 28 milyon falandı gecen sene, hala var mı bilmiyorum...

282hot
281hot

Hiç yorum yok: