13 Ağustos 2008 Çarşamba

baba the the!!

babam dün bana bir mail gondermis, resmi o kadar begendim ki, bloga tasiyayim dedim. tanıyanlar bilir babam enteresan bir adamdır. yani bu sekilde manyak olusumun bir sebebi babam, digeri annem :)

papa 
burda oturup size babamı anlatmıcam tabiki; fakat beni tanıyan insanlarn bir kısmının bir süre sonra vardiklari bir bulguyu paylasicam (yani tabi eger ilk once ben anlatmadysam) tesaduf tabi, ama enteresan. simdi, babamn adi hasim a. kılıç. yani hasim kılıç ama alaaddin'i var. hasim kılıç olarak biliniyor, dolayısıyla anayasa mahkemesi baskanı olan hasim kılıç ile sıklıkla karıstırılıyor. ben benmkinde A var demek durumunda kalıyorum. zaten öle bir adamın kızı olabilirmiyim ben??? herneyse, bu tesadufe eklenen ikinci bir olgu ise anayasa mahkemesinin tam olarak karsısında oturuyor olmam :) eskiden, telefon da babamn üstüne oldugu zamanlarda, bi ton gazeteci bizi aradı:

zrrrrrrrrrrrrrrrr
kücük ekin: efendiim
gazeteci: alo,  merhaba hasim kılıçla görüşebilir miyiz?
ke: (daha once binlerce kez aranıp, ne icin aradıklarını tahmin edip, olayı kısa yoldan kapamaya calısaraktan) hangi hasim kılıç?
g: hasim kılıç? anayasa mahkemesinin orda oturmuyormusunuz?
ke: yani tamam da, anayasa mahkemesinin orda oturan hasim kılıç, anayasa mahkemesinin baskanlıgını yapan hasim kılıç degil. burası degil.yanlıs aradınız.
g: nası anlamadm? hasim kılıç orda oturmuyor mu?
ke: ya tamam, oturuyor da bu hasim k, o hasim k diil!
g: nası our?rehberde öle yazıyor? yani hasim kılıç orda oturmuyor mu?
ke: ("koskoca(!) anayasa mahkemesi baskanı, oturdugu evin telefon numarasını rehbere koyacak degil ya, seni moron!" diyesim gelerekten) ya evt, rehberde yazan bizim numara, fakat obu baska hasim kılıç.
g: (inanmayarak) siz kimsiniz? yakınlıgınız nedir?
ke: ya alla allla, ben kızıyım, fakat o hasim kılıcın kızı degil.
g: (gazeteci ya, arastıracak ögrenecek, her duyduguna inanmayacak) nası yani, siz hasim kılıcın kızısınız da degil misiniz? siz kimsiniz?
ke: (haydaaaaaa) ...

diye surup giden telefon konusmaları.. ama sonra kesildiler, sanırım inandılar :) bu da böle bir anı iste....

Hiç yorum yok: