28 Nisan 2011 Perşembe

ekinklch'den son zamanlarda..

























1- AYÇA GELİOOO!!! valla cumartesi burda :) oh!bea! sonunda :)
2- doğumgünüm süper geçti!!! gelen herkeze (ve de arayanlara da tabi) çooook teşekkürler!! süper düper fantastico bir doğumgünüydü:) çok eylendim hatırladığım kadarıyla, hatırlayamadığım kısımlarda da eğlendiğimi düşünüyorum :) veee biras fotolayalım :) bisürüsüne foto var diğerlerini facebook(3) vede enspirasyonalite blogunda paylaşacağım sefkili arkadaşlarım... gel(e)meyenler de çatlasın, oooh!! :P

3- facebbok konusuna gelince, evet açtım sonunda, ama yanlış anlaşılma olmasın 3 haftada bir falan giriyorum.. yani iletişim baaabında bana ordan ulaşmaya çalışmayın, çünkü görmüyooorum :( yaani, burası var, sona hiç olmadı mail adresim de sağtarafta yazıor.. bu konuyu da daha fazla uzatmadan fotolara geçelim :)






 
 

Hiç yorum yok: