2 Nisan 2011 Cumartesi

kıbrıs yolculuku /// cumartesinden..

herşey çok güsel ama internet yok :( o yüzdendir ki, ne telefonu kullanabiliyorum (acaip fazla tutuyor) ne de bağlanabiliyorum. şu an bölümde birinin bilgisayarından en azından bi bilgilendirme yapayim manasına...




















workshop bugün başladı, yarın da bitiyor. canavar gibi çocuklar var :) hepsi pek bi ilgili falan.. umuyorum çok eylenceli ve zekice işler çıkıcak. buradan yayınlarım ben de :) bunun dışında, hava bir bozdu anlatamam; rüzgar esio deli gibi, yağmur serpiştiriyor falan fırtına var adeta :) ben geldim hava soğudu valla, bana ankaranın havasını getirdiniz diolar :)





















başkaaaaa, gökhan hocaya tekrar buradan teşekkürler:) havaalanından alındım, misafirane pek güzel (internet hariç) ve de dün akşam güzel bi de yemek yedim :) öğrenciler de pırlanta, bi daha gelmek istiyorum gökhan hocaaam :)
------------------------------------------------------------------------------------
buzelleri de özlediiiim tabe, ne bilim böle uzaktan telefonla falan :) keşke sen de burda olsaydın bitanesii...
--------------------------------------------------------------------------------------
eve dönünce, fotoğraflarla beraber bi güzel yazıp anlatırım herşeyi artık :) görüşürüs....

Hiç yorum yok: