23 Ocak 2011 Pazar

ayça dönmez'den den den den den den den den den den den den den den den den den den















>> ayça'nın gaziantep caz konseri için yaptık bu billboardu.. basılmış falan.. merak ediyorum acaba nasıl duruyor gerçek hayatta? :) foto bekliyoruz sayın ayça dönmez?? bi de posteri var o da aşağıda.. aslında pek zamanımız yoktu, o yüzden bir önceki posteri uyarladık.. gaziantep belediyesinin, sabit bir kurumsalı varmış, onu da yerleştirdik.. böyle birşey oldu.. bi de, ayça'nın başka bir konseri daha olucak ankarada, ona yeni bir poster yaptım, aynı seriden.. onu daha çok sevdim, ama maalesef daha mekan tarih kesinleşmediği için sonlandırıp, paylaşamıyorum..

bu arada ayça dönmez'den haberler ileteyim efendim; agency olarak biraz bilgi geçelim:) şubat 10'da kendileri bir seneliğine ispanyaya gidiyorlar... ama mayıs'da bi gelicek :) biletini bilem almış valla, benden dedikodusu :) bi de güzel bi veda yapıcaz sanıyorum.. tabi ayçasız ankara geceleri bir sessiz olucak ama... duyabiliyorum: "şimdi gidiyorum ama dönüşüm muhteşem olucak ekin!!!" diyo :) efenim, buradan da iyi yolculuklar.....
ps: görseller deviantart'ta da bulunmakta..

Hiç yorum yok: