25 Ocak 2011 Salı

saat olmuş bayaa geç.. bi de MYLO THE CAT

saat olmuş bayaa geç; daha yeni bitti iş'İm...bitti miki? :) neyse... artık back to town olunca yazayim dedim biraz.. bugün ilginç şeyler oldu.. aslında şey oldu. dugu ile röportajımsı bişiler yaptık.. bayaa eğlenceliydi aslında; bana mekan vermişler sebeplenmişim çenem de durmaz :) bak dugu'cum beni bi de, 3-5 alkollüyken gör valla durdurabilene aşkolsun.. (tuba'yı da ezer geçerim :)) neyse, geyik biyana çok keyifliydi ve de, bi de benim için enteresandı.. artık yayınlandığında (ki yayınlanmayabilir: editör bakıp 'yaaa bu çok geyik olmuş duygucum, canım yaaa, kız da pek konuşmuş bi derdi varmış anlatmış ama bunu yayınlayamayız' da denebilir :)) burdan haber veririm artık :)

bunun dışında, tez mez bitti ama, bu seferde tezden dolayı ertelediğim dışarı işleri binmeye başladı. yok canııım, öle çok iş yok elimde: hani tasarım işi gelir, hem de sanatsız-tasarım (!) yaparım yaaane :) şu elimdekini bitirince rahatlıcam zaten...


haaaa, bi de MYLO'm var artık benm :) bilenler bilior bayaaa dünyann en güsel kedisi de* benim! haberiniz olsun :) geçen gün bayaa, banyo duşakabinin üzerine tırmandı ve orda kaldı :) ben de hemmmmen foto-makineye koştum tabi :) zaten elimde ya iphone'm ya makinem evde sürekli Mylo'yu çekmeye çalışıorum.. ah, bi de nora gibi güzel güzel fantastic acaip foto çekebilsem, pek özeniyorum valla :)

* dünyanın en güsel sefkilisi de benim :) ho-hooooyt! bayaadır buzellerle ilgili de yazmıorum, hemen en yakın zamanda yazıciiim :)
























>>>
yaaaaa duruşa bak da kopma yaaa :):):):):) altta da, genişten durduğu yerin saçmalığını gösterircesine bi foto var :

1 yorum:

dugu dedi ki...

benim içinde çok keyifliydi. ilk röportajında bu kadar çok kıkırdayan çok az kişi vardır heralde. teşekkürederim yeniden! (: