21 Temmuz 2010 Çarşamba

mutluluk aşısı oldum bugün sabahtan!!!

o da ne demeyiniz.. öööle, sabahtan itibaren bayaaaa mutluluk bulutu şeklinde dolanıorum :) akşamm buzelleri gördüğümde, sevgi böcüğüne dönüşmeyi planlıyorum :) şu an sadece genel bir bulutumsu mutluyum..

neden mi? bilmem :) aslında, bu aralar self-terapistm oldum kendimin.. ufak tefek seanslar düzenliyorum kendimle :) yakın zamana kadar bulanık bir öfke bulutunda olduğumu farkettim; bööle girdap gibi içine çekildiğimi ve arkaplanımda iç-sıkıntısal durumlara yol açtığını ayrımsadım.. şu an daha iyiye gidiorum; daha keyifsiye gidiorum.. ufak tefek sıkıntılar olacak tabiki ama kendimle yaptığım mutluluk bulutumsu anlaşmalara sadık kalıp, kendi işime bakmaya devam ediciiiimm...

karşmaşık bişiiiler işte!!! olur öle arada :P

foto mu?? hmmmm du bakiiim neler bulcas eskilerden fişman:




>> efenim, bu gördüğünüz fotograflar, 2. uluslararası grafik tasarım çalıştay'ından trash-çöp odaklı workshop'un sergisinden.. bazı işler keyifliydi. maalesef, işlerin kime ait olduklarını bilmiyorum. çalıştayla ilgili bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: