4 Temmuz 2010 Pazar

.:back.on.home:.

nihayet geldik evimize sonunda.. :) annem şu an gazetesini okuyo.. annem gelmeden etrafı çamaşır suyumsu bişiyle silip durdum :P tanıyanlar bilir annem biraz, bazen acaip olabiliyor.. şimdi gerginkene iice zorlamamak lazım şartları die, eve geldiğinde çamaşır suyu kokusu ii gelir biliyorum :)

neysem, biriktirdiğim fotolardanbazılarını aşağıya koydum...



>> sabah 6:10 falan, ibsina'dali 1365 numaralı odanın, refakatçi uyuma complexinden görünen pencereler :) gözümü bi açtım, aman!!! noooluyo yaaaa!! jesus krist!! :P


>> sigara içmece mekanımdan görünen..


>> yaaaa şu çiçeklere bak! acaipti :) isimleri ne bilmiyorum ama geceleri bayaaa kapanıyorlar falan.. neyse ufacık mutluluklar bunlar:



^^ daha önce bahsettiğim ulaş cafeden alınma jacops kahve :)

4 yorum:

Neslihan dedi ki...

bu annelerin genel yapisi sanirim, aman tanrim bende mi oyle olucam!!!! bi haftaya kadar annem burda olucak evdeki hazirliklari bi bilsen, binimum temizlik malzemesi degisiklige ugradi :).
eve cikmaniza sevindim, hastaneler beni deli ediyo,kendime guvenebilseydim dogumuda evde yapicam ama yemiyo :) opuldunuz sekerim. tekrar gecmis olsun.

Unknown dedi ki...

eveeek!!! hepimiz aynen böle olcess!!! :S

dyg dedi ki...

gözünüz aydın hocam tekrar geçmiş olsun

denizero dedi ki...

__acil şifaaaa__