13 Temmuz 2010 Salı

dior hakkında yazacağımı hiç düşünmezdimmm

yaaaaa, tamam takip ederim, arada bakarım falan da; bu defileleri acaip de takip etmem sexandthecity mantığıylan.. neyse vogue turkiyenin tweeterdan attığı linkle sayfayı açtım, eneeem neymiş bakayim derken kalakaldım!!!! noooluyo yaaaaa!!!! ahanda sana sanat cicim!!! "altı-üstü tekstilmiş; amaaan ne ööle sıska sıska mankenler, hiç güsel diilllermiş; iki parça bezi yamıyolarmış; efendim 5 sene önceki herşey yine moda olmuş muş ; modanın kurbanı olma-maymış"...vesaire... hocam, bırak bu gevezelikleri de, bi bak bakalım bu sanat değil de ne?? bu tasarım değil de ne?? bu estetik yaratıcılık ve zekanın birleşimi değil de ne?? (daha abartim mi??? :)))


kıyafet dediğin şeylen ( ki ben alakalıyımdır gerçekçi bakış açımla..) çiçek yaratmak ne demek yaa?? aslında bu kıyafete çiçenk görünümü vermek de değil, bayaaaa ortada kıyafet yok, çiçekler var...... biliorum fazlasıylan abarttım :) ama başarılı demek lazım naçizane beğenimle :P ilgilenenler link burada efendim..


kumaşların tüysülüklülerine bakınız... elbise-eldiven-ayakkabı üçlemesindeki renk kombinasyonlarına bakınız... göz makyajının bütünselllemesine bakınız... kumaş parçalarının aynı bir çiçeğin taç-yapraklarını andıran hareketlerine bakınız... ve bunun giysi konseptiyle beraber çalışmasına bakınız... arkaplanda kalan devasa turuncu çiçenk yerleştirmesine bakınız... kafalardaki jelatin kaplamalara 'paketlenmiş bir çiçenktir efenim kadınlar ve moda' eleştirisine bakınız.. (yok bu son kısım benim kendi uydurmam:)).....ben tabi bi kendi pro alanım ve kişisel beğenim olarak yorumluyorum ve dikkatimi çeken noktaları highlight etmeye çalışıyorum.. eminim çok farklı yorum ve eleştirilere de sahiptir dünyada yapılan hershey gibi :) (die, optimist-subjectif bir cümle kurarım:)


^^bu birçok blogta beğenilen favori elbise demek yanlış olmaz herhalde..


^^ bu benm favorim...


Hiç yorum yok: