2 Mart 2009 Pazartesi

ilaç gibi Nesliiii

yaaaa, valla ilaç gibi geldin Nesli bana yaaaa.. ne çok şey varmış beraber yaşadığımız :) tamamen bir lise anısı günü yaptık..ve daha bir sürü genç kadın konuşmaları!!! bak keşke telefon melefon foto çekseydik yaw... 10 yıldan fazla oldu; pearl jam konseriymiş, günübirlik kocaeli-istanbul kaçamağıymış, cinnahmış, otostopmuş, lise mezuniyetiymiş, lc waikikiymiş, lise serserilikleriymiş, vay beeeeeaaaah! keske daha fazla vaktimiz olsaydı bugün.. neyse umuyorum daha sonraları daha fazla görüşme fırsatımız olur.. özlemişim seni neslicim, iyiki varsın:)

DSCN0903 copy
bende eski liseden resimler olucak, dönünce bu konuyla ilgilenicem şekerim..

3 yorum:

denizero dedi ki...

__ aaa siz liseden arkadaş mıydınız Nesliy'le.... ben tanıştığınızı bile bilmiodum....blog arkadasınız sanıyodum yaw__

Neslihan dedi ki...

bende makinada vardi ama o gun galiba heyecanli taze vaziyetinde olunca herseyi unuutum. eve gidince aklima geldi ulen bi foto cekseydik durumu olumsuzlestirseydik diye ama is isten gecmisti..Bende seni cok ozlemisim valla doyamadim. bi daha oraya buraya gidecegine firsatin olunca kac gel ispanyaya :). turkiye olayi yapinca mutlaka bulusuruz yine..optum kocaman kocaman...

Unknown dedi ki...

valla blog sayesinde birbirimizi bulduk desem yalan olmaz:D yasasın blog!!!