4 Mart 2009 Çarşamba

birdöneminsonu

bugun tam olarak iyi mi kötü mü bilmediğim bir haber aldım.

hep almaktan korktugum bir haber sonunda geldi. düsünürdüm böle bir haber alsam naparım die... herhalde, kendimi meyhane köşelerine serip, bir gözüm sarkmış bööle, saçlarım pislikten kuş yuvası haline gelmiş falan :D bi panik atak yedim başta da, farkettimki senelerdir hazırlamışım kendimi meğer.

Cigar_by_Satanicqueenphoto by  satanicqueen on deviantart.com
ya ne enteresan... insan yalnız olunca kendini sorgulamaktan alıkoyamıyor..ama asla bir sonuca varamıyor.. bilemiyorum sizde yaparmısınız, uyuma esnasına geçiş vardır ya, beklersiniz acaba tam da uyuma level'ına geçiş kısmını farkında olabilir miyim diye? " hah, bak işte uyuyorum, tam şu an da, evet şimdi uyuyorum" diyebilir misiniz? zor, bilinenin aksine koyun saymak gibi uyku açıcı bir yöntem :D yazmak istediklerim o kadar karışık ve (herzamanki gibi) kararsız cümleler ki, toparlayamıyorum. üzüntü, özgürleşmenin verdiği heyecan, "eee peki şimdi nooolcak?" soruları, yazmanın veriği "bakın benden ders alın" ya da "evet, aynı hisleri hissediyorus.." kaygıları... ohoooooooo!!!

bir dönemin sonu başlığı bir garip oldu aslında, ben kendimi bildim, bildim. bütün cümlelerimin önünde, arkasında, uzağında yakınında hep bildim.. şimdi bilemiyorum.. bilme eylemi yeterliliğini, anlamını, gereğini yitirdi.

I_got_tired_of_taking_self_by_ElifKarakoc photo by elif karakoç on deviantart.com

bi garip oldu şimdi?!!? :D.

...

4 yorum:

lepanto dedi ki...

iyi oldu,iyi oldu sen bana güven;)
bu arada başta tarif ettiğin kadına benim tabirimle "düşmüş kadın" denir:D ve elinde de rakı bardağında kırmızı şarap vardır...o benim işte (rakı bardağıyla şarap kısmı yani yanlış olmasın:D)

Unknown dedi ki...

iiki varsın thubam... :D

denizero dedi ki...

__aa noldu yaw acaba?..meraklardayım, gelince ayrıntılı bir seans isterim:)__

ice-E dedi ki...

yaaa ekinim ben haberin ne oldugunu anlayamadim be gülüm. Hayirdir, merak ettim walla ban bir mail ile aciklarsan müteessir olurum. Öptümmmmmm