17 Eylül 2008 Çarşamba

zeynep ve bilbo

Apartmanımızın girişinde yaşayan bir kedimiz var. Kedimiz diyorum çünkü, bütün sitenin kedisi formatında... ilk geldiğinde sag arka ayağı aksıyordu, araba çarpmış herhalde, bulan kişide bizim apartmanın kapısına getirmiş.. Şimdi bayaa iyi.. Ben adını Bilbo koydum, ama diger apt. sakinlerinin ona nasıl seslendiklerini bilemiyorum. evimde asil kişilik Büko varken, Bilbo ile vakit gecirmem yasak ama, eve giriş çıkışlarda kendimi alamıyorum:) Bilbo en ufak "psi" sesine bile tepki verip sarmaşdolaş pozisyona geçmekte vakit kaybetmiyor. bir de ince mi ince, çatlak sesiyle "mieee" demesi var.... apartman görevlimizin kızı zeyneple fotograflarını cektim.. aslında zorlu bir sürecti cünkü, kameraya baksın die dikkatini çekmek için 'psi' 'Bilbo burdayız! burdayız' dediğimde hiç duraksamadan bana dogru gelmeye çalışıyordu :D

zeynep-bilbo-01
zeynep-bilbo-02
zeynep-bilbo-03 
.

Hiç yorum yok: