13 Eylül 2008 Cumartesi

inrock in dib...

dib sahne.. tunalıdan esat dörtyola dogru giderkene, hatta esat dörtyolda sol tarafta, eskiden beri bilardocu, bilmamne bar olan mekan şimdi dib sahne olarak hayatımızda var olma aşamasında... ben, biz, açıkçası cem'ler orda çalıyo die gitmiştik ilk olarak.

inrock-02 
mekan güsel, gniş, yüksek tavanlı, havadar... hele tuvaletine taptım:

dib-wc-01 
dib-wc-02
duyduguma göre erkekler tuvaletinde, pisuarlarda da buz taneleri varmıs.. erkek kısmısının canı sıkılmasın, oynasın die :P

herneyse, cuma inrock çıkarken, cumartesileri de flu çıkıyor(du).. -du diyorum cunku, inanılmaz ama gercek ramazan dolayısıyla (!!!) mekan butun bir ay boyunca kapalı. bu nasıl bir pazarlama taktigi bilemiyorum.. tamam bayramda kapalı tut, eyvallah da... ay boyunca kapalı olmak ne dmek? orası geceleri gidilen, alkol satılan ve müzikli eylence (?!) sunan bir mekan..bu inanılmaz durum karşısında şaşkın ve magduruz... (EKLEME)

pop010
bu arada bir konu daha var bahsetmek istedigim.. mekana son gidisimiz bir cumartesi aksamı flu dinleme amacı ileydi... mekana giriş 10 diye biliyorum.. ama zaten mekan yeni ve kapıya (bir şeklde) isim yazdıran herkez ücretsiz giriyor. içerisi, yaz dolayısı ile de pek dolmuyordu.. neyse gittigimizde kapıya 20-23 yaslarında genc bir ark. koymuslar, "ben halkla ilişkileriyim mekanım" diye bırbır yapan biri.. girişi 15 yapmışlar (nedenini bilemiyoruz).. tutturdu içeriye almam diye. yaa mekana 7-8 kere gelmişim, hiç para ödememişim, nie şimdi birden bire 15 veriorum?? artı olarak ben ve yanımdaki 10 kadar kişi zaten içeride fazlasıyla içicez, nie 15 vereyim? bu sotunun aynısını genç mi genç halkla ilişkiler sorumlusu arkadasa sordum: bana şöle bir cevap verdi, içerde canlı müzik yapan grubumuz var: flu. ya deli etme adamı arkadasım, 2008-2009 kış sezonu boyunca herhafta manhattanda ben fluyu dinlemişim zaten??? çok iyi müzik biliyoruz, fakat senn mekann yeni, içerde toplasan 10 kişi var nie benle munakaşa ediyorsun? bu arada biz bu tartısmaları yaparken arkamdan en az 10 kişi daha ücret ödemeden geçti!!!!! ben de inat ettim bi kere, inadım inat oluyor bazen bilen bilir... AP08___Really_Angry_Woman_by_alexheberlingangry woman by alexheberling
neyse, konuya bir de su acıdan bakmak istiyorum: 20-23 yasında halkla iliskilerden sorumlu bir genc adam nasıl oluyor da benimle-hem halk'danım hem de müşteriyim- bu uzunlukta münakaşa ediyor?!? bu nasıl bir halkla ilişkiler.. her bar ya da club'ın girişteki kasasının arkasında duran kişi o mekanın halkla ilişki kurabilecek donanıma sahip, deneyimli, müşteri memnuniyetini bilen kişisi midir? tamam ankarada cok mekan alternatifi yok, ama bu müştrilere (bize) bu şekilde şımarıkça davranılma hakkını mı verir????
......

sonuç olarak şöle de denilebilir: "yaw amma da sinirlenmişsin ekin yaa, altıüstü beleş giremedin mekana diye abartma istersen?!?" :) ama derdim, kaliteyi ön planda tutmayı beceremeyen ankara-mekan sahiplerinin bu şımarıklıgını çekememekle ilgili.. hmmm tabi birde küçücük, halkla ilişkiler bile okumamış insanlara sorumsuzca sorumluluk yüklemek..... tavrım biraz sert olabilir, gercekten bu işi hakkıyla yapan arkadaşların ne tür zorluklarla karşılaştıklarını da bilemem.. benmki sadece tüketici gözünden bir kritik..

1 yorum:

denizero dedi ki...

___wc ler basarılı hakkaten...__