11 Eylül 2008 Perşembe

ankara : manhattan : bio

gecen haftalardan birinde, carsambaydı sanırım, haydi bakalım, manhattan dedik. uzun zaman olmussss. sıkıs tepiselim biraz dedik... bi gittik ki, kimseler yok.. dedik ki, " ee tabi saat daha erken.. biz biraz (daha) icelim.." ictik, ictik..gelen giden yok :) neysem, carsambalari bio diye bir grup cıkıyormus.. bize ragmen cıktılar :) onlardan once behram(kale) sahne aldı ... :)

IMGP0674
sonra da ben :P
IMGP0675
garipti tabi, sanki manhattan'ı kapatmısız da!!! bir tek biz vardık (4 kişi) oooOOOOoo dedik :) neyse, ben müzik experi sayılmam, aslına bakarsan müzikaliteden pek anlamam... ben imaja bakarim cicim... yani, barlarda calınan cover'ların cogu aynı.. ama ark. soylediklerne bakılırsa biraz calısmaları gerekiyormus sayın bio grubunun.. ama image derseniz, bebek mi bebek solist işi kotarıyor..

IMGP0694
IMGP0693

hmmm... bir de o güzelim saclarıyla sürekli oynamasa(?) tamam saclar guzel :) birazcık, cok azcık kilo versek tam super olucak... umarm yanlıs anlamazsın lady bio, benimki sadece tüketici-müzik dinleyicisi gözünden bir iki kritik...

IMGP0690
soldaki gitar calan ark. tanıdık galiba. bulloween'den... ama ben tanımıorum..isim falan almadım.. umarım müzik hayatlarına basarılı bir şekilde devam ederler... umarım bir daha izleme fırsatımız olur...

saygılar...ve ii calısmalar.

ekn.

Hiç yorum yok: