26 Ağustos 2014 Salı

facebook ve kedi videoları

arkadaşım! diye başlayan ıvır zıvır bir yazı niyetiyle oturdum blogun başına ama.. koyacak video neyim ararken de izlemeye daldım sinirim geçti :)


ya günümüzün iklimemi bence bu.. facebook sayfa üzerinde dolanarak, komik kedi, köpek, kedi ve köğek, maymun ve kedi, kedi, keçi ve papağan diye süregelen videoları izlemek başka birşey (geleceğim o konuya..) bir de "aaaayyyşşşş çok şirinik komikik! paylaşayim de yeşim görsün!" diye bir iç cümleyle, re-share, yeniden paylaşımda bulunarak vakit öldürmek başka birşey...

karşıymışım gibi dururken, kendimi (bırak facebook'u) you tube'da jumping cat anahtar kelimeleriyle kombinasyon ararken buluyorum.. ve hakkaten de gülüyorum! saatlerce! yolda aklıma geliyo, gülüyorum o derece! şu atlayamayan kediler varya!

http://youtu.be/QScxSMWOT-c

üfffff bütün derdim bu olsun! video burda :)
yarın 38 derece olacakmışşşş.. hadi çalışmaya devam :)

Hiç yorum yok: