6 Nisan 2013 Cumartesi

istanbula giderkene...

istanbulların yoluna düştük yine :) busefer otobüsle gitmekteyim, ve de yazacaklarım var haliylen :)

#bu sefer nilüferle gidiyorum, şimdilik iyi... diyeceğim odurki, daha önce ulusoyla gidiyodum oraya buraya, nilüfer bi kere daha ucuz, istanbul 45tl vede hepsi rahat-hat; tek sıkıntı aştiden binmek o da çok bişi değil sanırsam :) tabi ben, saruyer servisinden dolayı nilüferleyim; dayımlar zekeriyaköy'de oturuyorlar, oraya en yakın servis de nilüferin.. neyse bu konuyu çok uatmıcam elbette :)

#contemporaryartconference2013 e katılmak suretiyle yollara düşmüş bulunmaktayım.. yazdık ettik, şimdi de sunması kaldı :) 15dakika vaktim var, nası olcak bilmiyorum, ben bi saat anlatırdım aslında.. bakıcaz, bi arrangement yapıcaz artık :) perşembe günü sunumum, haber veririm nasıl geçtiğini..

#polonya ya gideceğim sanıyorum haziran temmuz gibi :) hemen bi lehçe-türkçe konuşma klavuzu aldım:) hemmmen gaza gelirim, hemen! zaten, en kötü adam ve agnieshka (muhtemelen yanlış yazdım ama neyse:) var, onlara sempati güzeli yaparım ben :) biraz bakındım şimdilik saçama sapan harflerin biraraya getirilmesi gibi görüyorum lehçeyi, ama bi böle basic introduction, beginnerımsı bir seviyeye gelmeyi planlıyorum, bakıciiiz :)

#mylo ya da tuba ve yeşim bakıcak, saolsunlar :) en iyi kedi dostları madalyası takıcam ben onlara :)

#buzeller bu ara çoook çalışıyor :/ iyi bişi tabi aslında ama, hem ben yogun koşturunca hem o eve hapis durumunda çalışınca özlengeçlik halleri malum :) kıyamıyorum da :) bişi :) o anladı :)

#otobüsten yazınca, bayaa keyifli aslında, bi de en önde oturuyorum.. seviyorum uzun yol falan, böööle gitgidebildiğin kadar :) tabiki, ben kullansam bence daha iyi olur ama her zaman olanaklı olmuyor işte.. şööle sigaranı içe içe, bi de müziğin de olsun, yavaş yavaş takıl yollarda işte?

#buarda otoyola çöp atmanın cezası 343 tl imiş, biraz önce koca ışıklı bir tabelada yazıyordu.. iide kim nası uygulayacak bunu? bilemedik..

#muavin beyler de uyucak sanırım:) iyi..
#şimdilik bu kadarla kalsak da, sonra yine yazsak?







Hiç yorum yok: