2 Nisan 2013 Salı

fb diyetine başladım, hadi bakalım..

gerginim :) her sabah yaptıgım gibi küçük kahvemi aldım, 24nolu kanalı açtım, ipadimi de elime aldım.... ama yok, girmeyeceğim facebooka........ yok yok girmicem vallaa..
sadece mesaj var mı diye baktım, iletişim manasında aksatmamak lazım diye..... ama scroll yapmamak için bi yutkundum.. gözüken news feed'te bile göz gezdirmeyeyim, 'du, bi şunu da okuyim, bi like ediim de sona' cümlesini kuramadan yutkundum..
:)
haftasonu da, yeşim ve tuba'dan geldi ilk eleştiri.. 'ekin, tamam ama abarttın!' diyerekten.. bir iki savunma cümlesi kurdum ama, her zamanki gibi doğru teşhis, doğru zamanlama :)

kötü emelli madde kullanımı gibi, tam bir bağımlı davranımı gösteriyorum yaa :)

iyidir ya, accık sanal-sosyal detoxu yapalım :)

ps.fotograf by emre durmaz..

Hiç yorum yok: