2 Ağustos 2012 Perşembe

assostan geldik biz!!

assos behramkale iskele tarafına doğru, buzellerle yaptığımız 3 günlük ziyaret sonrası, ilişik kesme ve ege gecesi organizasyonu hazırlıkları ve de kemer kids görselleri arasında, hemencecik accık yazayim istedim :)

daha önce de, 2009 yılında gitmişliğimin üzerinden şöyle bir yazı bloglamışım :) şimdi biraz daha farklı bir konseptle oradaydım :) assos'da 3 gün, sessiz deniz esintili, sallanan tahta iskelenin dumdumları, the best deniz börülceli, büyükayı ve tencere karmaşası ile geçti gitti... pek güzel, pek sakinlik/cümlelik, pek keyifli, hiç bitmesinli bi kaçamak tatili...



bu arada google'dan assos iskele resmi arayın, o kadar az ve küçük resim çıkıyor ki, ben kendime sosyal sorumluluk edinip buradan yayınlayacağım bi sürü güzel foto çektim.. vaktim olursa bugün editleyip bloglayacağımdır... bu yazıdakile le instagram marifetleri :)


eklemekte fayda var; plaj pansiyonda kaldık; seyfi bey ve özgür'e buradan çoooooook teşekkürler :)

Hiç yorum yok: