21 Temmuz 2012 Cumartesi

yaztatili gerekli kız işi malzemelerden..

pazartesi sabah yola çıkacagz buzellerle :) bende heyecan icinde gezinip duruyorum; akıllı, bazı bazı ucuzcu, hafif şımarıkça, mutlak gerekliligi sorgulanmasa iyi olur denebilecek itemler topluyorum:) fiyatlariyla da birlikte paylasma yapamacgm :)

1. HOBBY tam da yolculuklar icin ufak tefek bakım, hijyen itemleri yapmış gratis gibi simdilerde moda olan, güzellik/bakım marketlerde satıliyorlar.. beni etkileyen sey, ufacık saç kremi (conditioner da deniyo) de yapmış! ben de araniodum bu watsondaki seyahat şişelerinden alayim, kimyager edasiyla şampuan, sac kremi falan enjecte edeyim diye... cık cık gerek yok Hobby yapmış :) hemde 0,95 tl'ye satılıyor.. bilginize..

2. Hobby'nin duş jeli falan da var ama ben açıkcası watson'ın meyveli kokulu duş jelleri ve kremlerine bayıliyorum! bide tabi bayaa makul fiyatlara, güzel ambalajlarla, güpgüzel kokularla doluyosunuz.. resimdeki ornekler, seyahat icin cok uygun: Mango & Papaya shower gel ve de Grapebella Body lotion (tam bögürtlenli yogurt kokusunda) duşjeli saniyorum 2,95 tl, body lotion da 4,95 tl falan :)

3. sırada ne var? Nivea Sun Bronzage Intense : kasada kadın beni uyarma ihtiyacnda hissetti tabi peynir kıvamnda bembeyaz beni gorunce: "hanfendi, yalnız bu ürün KORUMAZ ?!?!" dedimki, tamam :) korumaz dimi? iyi o zaman:) kokusu resmen deniz kıyısı tatil şeysi kıvamnda, önerilir :) gratis'de 16 veya 18 tl civarı..

4. Johnson Baby Sprey Yağ : bir klasiktir, asla onsuz deniz, havuz, su birikintisi kenarına gidilmez, döverler!! yalnz ufak bir detay vereyim, burada gordugunuz sprey yağ; eskiden kullandıgımız klasik bebeyağının kıvamndan biraz farklı.. ancak sprey olması dolayisıyla cok takılmıyoruz :)

5. japone baskılı jımbız!! cok iyi degiller ama, tiplere dayanamayıp iki tane aldim :) coook şirinler ama! :) gratis 2,95 tl gibi bisey

6. yaz tatili, deniz kıyısı en efektif tıbbi detaylardan ikisini goruyorsunuz: Cetryn, allerjik şeysiler icin, cok uyutmaz da etkili bi ilac.. Sedergine, hem gece alkolunuzu abarttiysaniz, hem de gun sonunda fazla susuz kalp bi hoş olduysanz rahatlatr :) ama kesin cozum degil belirteyim, sadece acck vucudu toparlar..

7. bodyshop lip balm .. accik renk, accik kuruluk giderici, çilek kokulu..

8. kelebek toka mı deniyo bunlara? ismi herneyse, rahat ve de ,özellikle düz saçlılar bilir, sacinizin bir sure sonra kafaniza yapışıp, uyuz bir görünüm edinmesine engel teşkil ediolar.. yuksekten yuksekten toplayın, oh!! :)

9. domino taşları.. kaybetmesi cok olası, ama iskambiller gibi uçuşmayan, eliniz yağlı olsa bile sonradan rahatça temizlenebilen deniz kenarı keyifli vakit geçirtici oyun şeysi :)

simdilik bu kadar galiba :) yazmaya devam..

Hiç yorum yok: