5 Temmuz 2012 Perşembe

KARGACIK-BURGACIK ISI PAY ÖLÇER ŞEYSİ








kargacık-burgacık içi dolu turşacık! yok, yok göründüğü gibi, ciddi bişi yazmıcam, sıkılmanın gerilmenin lüzumu yoktur bu saatte..
Micatone -Mars dinleyelim accık da şöle hafif hafif essin, sessizce balkonda ufak ama kalın, birbirine geçmeli basit ikea bardaklarımdan biriyle ince ince t-gold'umu yudumlayayim; etrafa bakınayim.. falan falan falan... :)

* buzeller haftaiçi çalışmıyor bu aralar; pek mutluyum :) görüşmeli zamanlar açısından gibi..


ilk fotograf barcelola'dan, ikincisi de sevilaladan..

söyledim mi? apartman yöneticisi oldum bean! apartman derken 4 blok var; yani aslında koskoca site yöneticisi sayılırım!! ne zor işmiş (bizim bütçede problem var geçen seneden kalma) .. özgeçmişime yazıcam yani! :) bayağı 1 yıllık bütçe neyim çıkartıyorum. birde bu arada, ısı pay ölçer meselesi var. enerji verimliliği yasası neyim var da ordan anladıgım kadarıyla yaptırmak ZORUNLU. zorunlu kısmını anladık anlamasına da, ne zamana kadar zorunlu bakacağız.. yani etrafıma soruşturuyorum ediyorum, daha yaptıran çok az apartman var... mayıs 2012'ye kadar diye duydum ama zaten tarih geçti :)

bi de mesele şu, kanun şu bu falan; okudum, hatta biri kanunun (ki çok sayfalı) ilgili kısımlarını highlight etmiş, onu okudum.. anlamıyosun ki? yani anlıyorum da net değil! :)
sonracığıma, internette bu konuyla ilgili fazlasıyla yorum/forum var; sağolsun avukat kişilikler de halk ağzıyla yazmışlar falan da, yine de insan gov.tr'li bir sayfa bulup anlaşılır dilde yazılmış net bilgiye (GÜNCEL) ulaşmak istiyor... ben istedim... bulamadım.. enerji bakanlığı sayfasında hiiiiç birşey bulamadım.. bu kanun/yaptırım denetçisi olarak YENİLENEBİLİR ENERJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ diye birşeye bağlanmış. bi google'layın noooolur? bozuk ÇİRKİN bir sayfa ya da içerisinde gerekli gereksiz linkler, yönetim tablosu falan olan sayfalar bütünü çıkıyor.. güncel herhangi bir duyuruya ulaşamıyorsunuz...

neyse çözücem nasılsa da... hatta çözdükten sonra da adım adı yazıcam burda:) artık bir yöneticiyim (apartman ya da site ya da bişii :)) dolayısıyla bu tarz konulara giricem accıkın buralardan... bakalım... :)

Yenilenebilir enerji dermisiniz ard arda? yenilebilir enerji oluyor :)

Hiç yorum yok: