19 Ocak 2012 Perşembe

homer akademik kitapevi /// bestekar

bestekardan yürüyünüz efenim, kebap 49dan devam, sona sada solda srekli değişen konseptleriyle biriki eğlencelik mekan.. sağ kaldırımda kalınız, tee sokağın sonundaki bakkaldan önceki apartman blogunda (bi giyim magazası da vardı orda galiba) homer kitapevi diye bir kitapçı var.

























mutlaka içeriye girmelisiniz.. amazon halt etmiş :) tamam abartmayalım ancak, bayaa sağlam kitaplar gözüme çarptı iki dakikalık gezintimde :) daha çok zaman harcamak isterdim ama, mağlum çsm.. neyse, bulabildiğim en yakın zamanda içeride saatlerimi harcamayı düşünüyorum :) tabiki kendi alanıma şööle bi bakabildim.. hmm, hatırlatmakta fayda var, bayagı ingilizce kitaplardı hepsi.

birde çıkarken, kartlarını verdiler ve de, hangi kitabı istiyorsanız bize bildirin kapak üzerindeki fiyattan getirelim size dedier.. amazondan alıp, üstüne shipping ödeyip, (bi de benm gibi internet paranoyanız varsa posta beklemece falan ızdırap) alıcağınıza, burdan halledilebilir olduğunu düşünüyorum.. çok şeker iki bayan tarafından işletildiğini düşünüyorum (o soğukta ve kısa zamanda o kadar algılayabildim:)) ve de güzel bi yer işte yaaa, paylaşayim dedim sayın ankaralı okuyucu/düşünceci/bakıcı(izleyici baabında)/yazıcı ve diğer manyaklarla :)

























art related.lar solda arkaya doğru. fotoğrafçılıkla ilgili bayağı bi kitap gördüm bu arada.. bi de fotoları instagram.görüntülemecisinden screenshot aldım; i garip oldular ama artık :) mekana giderseniz yorumlarınızı almak isterim..

ekn.

Hiç yorum yok: