25 Eylül 2011 Pazar

pazar günleri çalışmaktan nefret ediyorum bide demirlerim takıldı :)

aslında cumartesi de çalışmam gerekiyordu ama, öle bi uyumuşum ki, bütün gün.. sanırım accık soğuk alma yaşanmış da healing process devreye girdi.. neyse saat 11.15 itibariyle bilgisayarımın başında, mylo evde, sigaram tamam, kahvem yanımda başlıyacağım.. ne mi yapacağım, tamamiyle ar-ge çalışması :)

proje olmadan program öğrenilmez ya, ae çalışmalarım doktora tezimle başlamıştı. tipografi ve kinetik ve movement gibi keywordlerle biraz biraz ilerlemiştim.. şimdiiii, bi sürü tutorial izleyerek, arada buzelleri arayıp "yaaaa, acaba null object layer da ne?" gibi beginner sorularıyla adamı daraltaraktan bir gün geçireceğim :) kıyamam, sakin sakin anlayabileceğimi düşündündüğü kelimelerle bana anlatıyor tabi bitanesi de :) daha çok zaman harcamam lazım :) bakalım neler çıkacak..

* aaaaa bu arada balkon ve pencere demirlerim takıldı!! pek güzel oldular, ve de ben artık kabus görmeden uyuyabiliyorum; her tıkırtıya kulak kabartmadan sakince durabiliyorum.. bi de diyelim içerki odadan bi tıkırtı duydunuz, gidip bakmazsanız olmuyo; ama gidip bakana kadar bi sıcak basıyo kafanızda nasıl girmiş olabilir paranoyası ve de, karşıkarşıya gelirsem ne yapmalıyım öngörüleri dolanıyo.. valla sıkıntılı paranoik durumlar.. ve de artık bitti :)



























bu yukarıdaki ikinci foto da, mylo penceresi demiri :) artık rahar rahat girip çıkabilir... biraz pahalıya maloldu ama, ben çok memnunum, demirci arayanlar lütfen kontağa geçsin benle..

Hiç yorum yok: