2 Eylül 2011 Cuma

bana her gün bayram. (yaş yaş üstüneee!!)

diye yazmak istedim, diğer sosyal medya kanalaarı falan.. ancak, dedim şimdi millet alınır, o bişi der, diğeri bişi der sona işin içinden çıkılmaz sokak olur...
























ayca burda, detaya giremeyeceğim nedenlerden dolayı.. biraz mutsuz 2 hafta geçirdik.. aycanın da dediği gibi herşey unutuluyor yavaş yavaş.. ben de ona diyorum ki, unutmuyorsun sadece alışıyorsun..

bu unutma/alışma konusunda beni görücen, tam bir moronum bu konularda.. unutmayayim die kendime öz cümeler bulup sürekli tekrarlamam gerekiyor; messelaaaa hala okuldaki odamda yapışkanlığı gitmiş postit'te yazdığı gibi; "otur ve işini yap!" gibi.. ben küçükken babam şöle derdi de bir cümle kurucam birazdan :) ama doğru :) yaş yaş üstüne bindiğinde, bu cümleleri daha bi recall ediyorum.. tabi kendi yorumlarımla..

ben küçükken babam derdi ki; 'işini elinden gelen en iyi şekilde yap, gerisi arkasından gelir..' hayır aslında şöle derdi: 'işinde iyi ol,...' cümlenin gerisini hatırlamıyorum, sanırım kendim dolduruyorum.. çeşitli dönemlerde farklı şekillerde dolduruyorum ama :) ah!bi hatırlasam cümlenin gerisini süper olacak :P bıdı bıdı bıdı :)

hmmmm, bu arada başlık cümlesi de babamdan..

ekin: heloooos
papa: naber ekin
e: iidir noolsun, aynı, mmmmgm sen nasılsın?
p: 10
p: hep 10 (sesi gelmeyen bir sırıtış sezinliyoruuuz)
e: manasz ama bayram kutlaması falan bişi için mmmgmgfffhhm
p: bana hergün bayram ekoş (yine aynı sessiz gülümseme..)
e: (kısık sesli bir gülümsemeyden sonra) evet di mi?
e:(iç ses: yaaa evet ya, ben de sanırım bu cümleyi içten içe hissediyorum, keşke bana da söyleseler ben de böle cevap versem :P)
....
























mylo iyice sokak kedisi oldu, artık onu 'sokak kedisi mylo' veya 'gezinti mylo' diye çağırıyorum(z). sabah 6 buçukta maaaoww'lamaya başlıyo: 'aaaaaçsana kapıyıııııııı.......aaaaaaçsana yauuuuuu.... aç şu lanet kapıyıııııııuuuuuaaaa!!!' kendi kendine eve girebiliyor ablası, ama çıkamıyor :) çıkmayı da becerince sanırım hiiiç evde durmayacak gibi :S


not: hala ikea'ya gidemedim..

Hiç yorum yok: