5 Eylül 2011 Pazartesi

hırsız girdi evime!!!

yaaaaaaaaa.. salonda televizyon açık uykuya dalmışım, sabah bi gıcırtı sesi duydum; dedimki kendi kendime "yau bu sesi mylo veya başka bir kedi yapıyo olamaz..." derken, bi kalktım adam ayaklarımın dibinde çömelmiş!!! hayvan! hemen bağrınmaya başladım: hırsız vaaaar!!! hırsız vaaaaar! die nsıl bağrınıyorum avazımın çıktığı kadar! hemen arkasını dönüp ana kapıdan dışarı çıktı... ben tabi apartmanda bağrınmaya devam ediyorum, şoktan herhalde :S

hemen salona geri döndüm, telefona bakındım, evet ordaydı sehpanın üstünde buzelleri aradım.. o da hemen geldi..

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

bu arada gıcırtı sesi, benim mavi deri elçantamdan geliodu.. neysem, adam çantayı aldı, içinde bi kimlikler bi de araba anahtarı vardı...

böle saçma bişey yaşadım, şimdi demir yaptırıcam balkon pencere heryere.. baktım olmuyo alarm falan..

aman diyim dikkatli olunuz...
ekin.

1 yorum:

ÖZDEN dedi ki...

ekinciim çok geçmiş olsun yaww :((