8 Aralık 2008 Pazartesi

brüjleştirdilerimizdenmisinizki?

belçikann en turistlik mekanı bruge'e gittik nili teyzelerle.. gunubirlik, 5-6 saatlik bi geziydi. ama 5-6 saatte de yagmur yagdı.. cöp tenekelerinde bazı bazı semsiyeler goruodum, sona anladmki semsiyenin iyisi kötusu farketmez, senede en az 5-6 semsiye harcıo burdakiler. dogal olarak heryede semsiye satılıyor... neyse, nedi konumuz? hmmm brüjjjj... brüje gidip, brüj fotolari gostermiciim :)

bruges-03 
meri krismıs olayı şekerim, zate heryer cukolataydı simdi noel babalı cukolata dolu :) heryer kırmızııııı...

bruges-07
bunlar ekinin dunyasındaki en enteresan cükolatalar :D cooook komikti..

bruges-04  
havaya ragmen, gezintiye cıkanlar vardı. sanıyorum baharda falan super olur bruges.. keyifli bi yer, dar sokaklar, kanallar, cafeler.. kalabalık.. hmmm bide zaten anlamadıgım flamanca, burda daha da garip bir şekil alıyomus. normal flamanlar burdaki flamanların dilini zar zor anlıolarmış.. bi de turistten gına gelmiş amcamlara, biraz agrsif geldile bana.. ekleme yapayim, etrata bi dolu ispanyol ve portekiz turist var..

bruges-02 
yılbaşı süsü olayı kendini aşmış.. ee malum bizde koyun, onlarda noel baba :) etikete dikkat! evet, tek bir süsün fiyatı o!

bruges-05
sokaklar arasında bolca plein denilen göççük meydanlar var, ve agaclar falan noel dolayısıylanpek bi cici..bu arada sokakta gördüğünüz herkez ya cukolata yiyor, ya da waffle!! bir ekleme daha, ankarada waffle yediğini znneden siz sevgili waffle sverler, coooook coooook yanılıyorsunuz!!! inanılmaaaaaaaaaz waffle yapıolar...

bruges-06  
ee, bi meri krismıs da ben yapayim (hep ayten hanm olcak diil ya :P) bu foto ayaklarım ıslanmadan, dolayısıyla donmadan önce cekilmis guler yuzlu halimi yansıtıyor. zira, ayakkabılarımın icinde birer küçük japone balık yetiştirmeye karar verdim :P

bruges-01
veeee, bu da brüj janavarı!!! bir dukkanın vitrininden. dukkan krem falan satıyodu anladıgım kadarıyla, bu janavar ne amaçla ordaydı bilmiyorum, fakat kolaj bi janavar bu, malzemeyi de tam anlayamadm.. neyse öle paylaşma olayı işte...

bu arada gideceklere tavsiye, öle bankamatik falan cok yok.. exchange office'ler var, visa karınızla cekim yapabiliorsunuz. ama eger kartınızda çip neyim yoksa o da olmuyor. ya post office'in onundeki bankamatik kuyrugunda bayaaa bekleyip cekeceksiniz ya da ıydır kıytır, köşede falan bir-iki bankamatik var.. ben uyarayim de....

..ekn..

1 yorum:

lepanto dedi ki...

Tam da bayram misafire tutulacak "çikolata"ymış yaw:D:D:D
koptum görünce hahahahaha