18 Ekim 2008 Cumartesi

punk belediyesi baskanı

Sorarım size, ankarada yasayip da saygini tanimayaniniz var midir? evet, punk belediyesi baskani saygin. hatta ankara bile az kaldi galiba, saniyorum istanbul ve diger guzide sehirlerimizi de fethetmis die duydum...

orda burda surda, metal barinda, james cookta, clubda, sokakta, hiphop parilerinde, manathanda ve bilimum cesitli mekanda rastlanan, elinde muhtemel raki bardagi, kafasinda hala kaybedilmeyen acaip gözlügü ile saygin. dün de cross'da rastladik saygina, kendi kendime dedim ki yaw ben su saygini bi yazayim....

saygin-ay 
anlatmadan gecemicem, ki her saygin konusu oldugunda anlattigim hikayemi buradan da tekrarlayayim.. benm istanbul kuzen sılacan bir gun ankaraya geldi, o zamanlar punk falan acaip imaj yani :) neyse dediki ben bazı arkadaslarla bulusucam sona tunalıda görüsürüz dedi.. ok dedim, tunaliya bir gittim bir baktim, arkadas dedigi bizim saygin. hatta hepimizin saygini.. cok sasirmistim o zaman niyeyse.. simdi sasirmiyorum :).. herkezin bi sekilde bir yerde saygin muhabbeti, saygin anısı oldugunu biliyorum.. diyorumki ille de benm anım süper bak dinlemelisin diyen bana yazsın, ben de yayınlayayim?

saygın anısı anlatmak icin>>> ekinklch@hotmail.com
.

Hiç yorum yok: