25 Eylül 2012 Salı

disney fontundan hallice bi durum...

daha önce yazmış oldugum çağdaş market'in gerçek bir rüyaa! slganıyla çıkıştığı kampanyanın ikinci ayağını gördük geçen hafta.. bi ton disney fontu kullanımı ve rüya/gerçek ikilemi üzerine izleyici beklentisi yerleştirme üzerine; geçen hafta gerçekten disneyland! olayına tanık oldum :)



açıkcası afalladım?!!?!? nasıl? nası yaani? n'alaka? olur mu?

bi arkadaşımın ailesi daha önceki senelerde, çağdaş marketin kampanyası dahilinde iki kez (yanlış duymadınız 2 kez) tatile gitmiş.. bence bu şansla (ya da buna ne demek gerek bilemiyorum) disneyland'a da giderler :)

kampanyaya yorum yapamıyorum, sadece görsel nitelik açısından diyebilirim ki; brief disneyland ise, daha etkili, keyifli, dikkat çekici (baskısı da düşünülerek) bi billboard yapılamazmıydı ki? mi? :/

Hiç yorum yok: