12 Şubat 2012 Pazar

ankara, karlı ankara vede bisürü bişiler

yahu uçak piste değdi, yok artık dedim; o ne biçim kar yaaaaaa :)
eve zor geldim valla; neyse geldim mi? geldim.. bugün paza ama hala bi uyuşukluk var; nası yorulduysam.. artık pazartesinden itibaren reallife dot com olucam..

























şu an beni heyecanlandıran en önemli şeylerden biri video kurgu dersinin ikinci şubesini ben aldım :) motion graphics yapıcaz umuyorum.. ancak ders programında bir sıkıntı var, artık bu hafta çözeriz diye düşünüyorum :)

bunların dışındaaaa, ayça burda..akşam baba tarafıyla bi yemek gibi bişey de yapıcaz.. aile güzel.. çoğu kişiyi tanımasam da, yaş ilerledikçe sanıyorum akraba kan falan bi garip oluyo, garip geliyo, garip hissediosunuz.. tanımadığınız insanlara karşı sempati duyuyorsunuz durduk yere :) enteresan duygular.. onlar da sizi tanımıyor misal, ama sizin bile hatırlamadığınız yaştan anılar anlatıyolar, böle bakakalıyorsunuz :) aileden diğer tanımadığınız insanlarla ilgili hikayeler duymak için bekliyorsunuz.. acaip bişii :) ben bi ara bi aile ağacı misali birşeylerle uğraşayim dedim; babam da yapmış onu aldım, üzerine anne tarafını yapmaya çalıştım.. ama daha elle tutulur başarılı bir yapıya ulaşamadım; sanırım daha o kadar yaşım gelmedi ::) bakalım belki sonraki senelerde..

neyse bu akşamki yemekimsi toplaşma başka bişi tabi; aaa ayça gelmiş ne güzel olmuş toplaşmacasının aile versiyonu.. arkadaş versiyonunu da bu haftasonu yaparız herhalde diye düşünüyorum :)

























böle bişiler işte; biriken ve bekleyen işler var tabi dönüş itibariyle.. öncelikle barcelona ve sevilla fotolarıyla dolu fotograf mainesinin boşaltılması, temizlenmesi ve de yayınanması:); derslerin silibusları, notları vesaire; sonra bikent grafik mezunu sergisi ve detayları; soonra kitschen etknlikleri; sooonra sempozyum şeysileri bişileri.... vesaire vesaire.. yoğun, ama bu bilgisayar başında olucağım ve de bol bol blog yazıcağım anlamına geliyor elbette :)

sevgiler
ve de saygılar
ekin.

Hiç yorum yok: