31 Aralık 2011 Cumartesi

samimi post zamanı

yazmaktan cekinmece yasadigimi uzundur okuyanlar anlayabilir die dusunuyorum. sistem kelimesini kullanmadan nasl yazarm die dusundum bulamadm.. ve de suan okuyarak 'ne sisteminlayn' diyenler yerinde de bulunmadm degil.. bilin bilmeyin, farkinda olun olmayin, umurunuzda olsun 'umurumda diil' diyen olun..

size bisi söliyimmi? sacmalıyosun!! bişileri degistirebilecegini zannediyorsan, farklı oldugunu dusünüyorsan yanıliyorsun.. derlerdi de takmazdm, kaa'le almazdm, malantorize derdim.. anlamazdm.. degistirebilecegin tahmin edilebilensin sen.. sen zaten o yüzden varsın.

ve de sen kimsin?

acaip bir ksr döngünün içinde oldugunu farketmekten nedir aldıgın haz?

kime küfrediosun? niçin küfrediyosun?
.....………………………

ps: pzt matbaa olayı

1 yorum:

Kırmızı Şapka dedi ki...

Kendi adıma şöyle bir şey kurguluyorum; her sistem birbirine benzer ve bu sefer sistemin az dışında durmaya çalışıyorum ne kadar olabilirse artık. Çünkü içli dışlı olmaya başladığında sistemle, nefret ettiğin kadar canın ciğerin de varoluyor onun bünyesinde. Koparamıyorsun, koparınca da küçümsediğin bir et beni gibi kökü sökülüyor ve orası oyuk kalıyor. Baştan biraz dışarda, biraz kenarda mı durmalı ya da durulabilir mi bilmiyorum. Kendi adıma daha yalnız olmayı seçmiş gibi olsam da, uzun vadede bu hayalkırıklığını bir ölçüde engelleyen bir önlem olabilir diye düşünüyorum. Yine de sistemi değiştiremezsin bu doğru. Sistemi değiştirmek için senin gibiler gerekir, senin gibilerle yanyana gelmen gerekir. Zor yahu.