22 Aralık 2010 Çarşamba

hola.mola.kola



fffffffffffffffffffffff yazmalayı bayaa oldu tabi.. dün tez draftlarını verdim...sonunda... 19 ocakta da savunma jürim var.. bakalm.. bayaa bi rahatladım aslında, ama bu işin daha 1-2 ayı var.. olsun, yazdım ya :) kabuslu günlerin kaabusu accık azaldı..///// geçen hafta cuma da açılışımızı yaptıııık.. bayaa kalabalıktı, gelen herkeze çok teşekkürler :) afterparty ise bayaa dağıtıcızimasyondu!! heeerkez feci dağıldı valla :) buzeller de, kıyamam taşıdı beni bayaa; kaybedilen telefonun gidip alınması falan, 3 gün evden çıkmadan yaşadım nerdeyse... merqsi bebeimm...

esprirasyonalite blogunda yayına devam edilmekte ama burası için biraz daha zamanım var açıkcası.. draftları verdik ama haaala iş-güç meseleleri işte..
////////////////
bu tarihten itibaren tekrardan backin'bloggin'babe!!
.
http://enspirasyonalite.blogspot.com/
.

Hiç yorum yok: