3 Haziran 2010 Perşembe

ordan:burdan:haziranınilhaftasıitibariylen:


artık bi yazayim dedim :) bağmlılık yaratıosunuz sayın blog..


i-fonumdan foto çekmeye başladm tabi haliylen.. efenim sayn büko.. hemen masaustu resim yapıldı haliylen :) nursuz ayol!!


sayın iklim kılıç, elinde yarınki serginin davetiesi.. bütün gün benmle dolandı valla, cermodern ardından hacettepe derken bildiğiniz uzun yol yapmış kadar yorgun eve dönüldü.. cer modern kısımlarını anlatçam..


sayın büko, kumandaylan :P iiiydi yaw, salona bi girdim eli kumandann üstünde öööle duruyo :)


sayın küratörlerimden biri: sayın elif hocam :) sanatçılarıyla yakinen ilgilenen bir küratör kendisi :) teşekkur ederim ayriyetten beni de sergilerine aldıkları için :) ayrıca benden söölemesi, elif ve zeenep hocalar, küratörleri oldukları sanatçılara kahve ısmarlıolar!!! :D keyifli tabi :) bidaha yapalım!! bi daha yapalım!!


efenim bu foto da, cerin park alanına yerleştirilen 2.kapı sergisinin konteynı(E)rları.. aşağıda da bi foto var, çok net diiler biliorum.. yarın sanıyorum çok daha müthiş fotolar çekiciiim :) neyse, bugün öğrendimki konteynır sergi konsepti ankarayı bırak türkiyede bir ilkmiş!! eğer gerçekten bu bilgi doğruysa, acaip gurur duydum yaaani yer almaktan :) umarım sergiyi gezen (gezecek olan) herkes keyif alır.. bugun akşamüstü, yerleştirme için ordaydım, bayaa bayaaa yerleşilmiş durumda şuan, umuyrum yarınki (4 haziran) açılışta hershey düzgün olucak :) benim işim, üçüncü gri olan konteynırda, hatta da resmini de çektim :) aşaaada..








>>> aaaaa işte bu foto!!! bu, nazan abla, bestekar, sakal, tunus vesaire takılmaca yapanların hepsi tanıyacaktır.. acaip tatlı konuşması, baymayan muhabbeti, sevimli derecede samimiyeti ve nazan ablaaa!!! evet bestekarın köşesindeki market ve nazan abla :) çok olmasa da az bi samimiyet var aramızda, fotosunu çekmek geldi aklımıza buzellerle :)

Hiç yorum yok: