15 Temmuz 2009 Çarşamba

dikelimsi

DSC04893
merkezde toplantı halinden sonra, okula geri geldim.. aksam koraylara gidiciiiz diye yesimlerin beni almasını bekliorum.. edward ve bella okuma düşüncesini bastırır bir şekilde burdayım işte…..

yaaaaa, hersey ne kadar enteresan olmaya başladı?? mideüstü kırılma sancıları, panikleme durumu, garipseme hali ve “yok artık yaaa temmuzda böle bi hava olmaz artık yaaaaa!!” nakaratı.. dışarıda hava i-na-nıl-maaaaaz.. bide bide akçay(’ım)dan  yeşil yeşil gözlük almıştım, onlarla daha da dramatik, enerjili falan filan gözüküorlar.. enteresan zamanlar bunlar---tekrar ediyorum…

yok yok benim kitap falan okumam, sona ne biliim ışıkları kapatıp, gözlerim titreşimden acıyana kadar csi, bones yeri gelince eleventh hour, bi de fringe’i unutmamak lazm, falan izlemem lazm.. bak yine sancılandım… yaaaa bi saattir aklımda, bi film vardı; hani kadın kanser, adamda ona çare arıyan doktorumsu bişii; filmin bazı kısımlarında adam bambaşka bir boyuta geçior meditasyonumsuyla, orda kocaman bi ağaç var..falan daha fazla anlatmayaim.. neydi yaaaaaa… adam elini yaklaştırıyor ağacın gövdesine ağacın üstündeki kılımsılar dikelior böle… yaaaaaaaaaaaaaaaa…… >>> ok buldum: fountain.. ama aradıgım sahnenin “imge” sini bulamadm…

fountains7

neyse filmi bidaha izlemeliyim…. .>yesim aradı geliolarmış…ben de artık biraz edward/bella olayim…. bai..

Hiç yorum yok: