29 Kasım 2013 Cuma

6.gün /// progressive sorular

düşüş sonrası hikayemin 6. günündeyim.
dün okula gitme çabalarındaydım, önce fena değildi :) ilgileildim, kırmızı tekerlekli stüdyo sandalyelerinin fonksiyonelliklerini test ettim :) biraz çalıştık sınıfçak (bitiremedik classwork'ümüzü ama olsun), bişiler bişiler... sonra sağolsun eve bırakıldım, felan :) ancak eve geldiğimde iyice netleştiki biraz fazla olmuş bu bana :/ sızlamalar, yorgunluklar... pık! diye uyuyuverdim zaten koltukta, hemencecik.. bayılmışım dersek daha doğru olacak.. biraz erken bir ayaklanma yapmışım..

o merdivenler var, hergün 3-4 basamaklık.. nasılda dağlar gibi geliyor insanın gözüne! :)

valla okul ağır geldi, pazartesi birdaha denicem ama bilemedim.. iyileşme sürecimi de uzatmak istemiyorum..öle bişii...

günayması

gelelim progressive soruların devamına :)

> bu yatış süresince, dur duraksız yeme faaliyetlerinin önüne nasıl geçilir?

> sıvı tüketimi sırası nasıl omalıdır?
  örnek veriyorum:
kahve, kahve, su, çay, çay, çay, su, fuse-şeftali, su, çay, kahve, çay mı?
yoksa
kahve, çay, çay, fuse-şeftali, su, çay, kahve, kahve, çay mı?
ya da
su, çay, çay, kahve, çay, su, fuse-şeftali, su, kahve, çay mı?
aklım karıştı! acil yardım!!! :)

> bir başka önemli soru: geçmiş olsun diyenlerim bol olsun tabiki, ilgilenilmek güzel :) de bunlara cevap olarak "çok teşekkür ederim" "saol" "çoook çok teşekkür ederim" cevaplarını tükettim başka cümlesi olan?

amaaaaan derdim bu olsun? :):):)



Hiç yorum yok: