1 Ağustos 2013 Perşembe

apple id disabled muhabbetine dair..

http://distilleryimage5.ak.instagram.com/7925beecfa7711e2bf8b22000a1fb004_7.jpg

iphone apple id sorunu yaşıyorum! çıldırmak üzereyim.
"your apple id is disabled" mesajını gördüğünüz anda sıçtınız söyliyim. apple support ile yaptığım 20 küsür mail sonucunda bana verdikleri numaradan "call" yapmam istendi. tahmin edebileceğiniz gibi, türkiye'nin bir apple sorumlusu müdürlüğü olmadığı için, ingiltereyi aramanız lazım gerekiyor! ve bu kanuşma 15 dakikadan fazla sürüyor..

zorunda kaldım aradım; ancak tam bir looser ingiliz aksanıyla karşılaşıp kısmi anlaşma problemleri arasında birşeyler yaparken, adam bana sizi bekletcem azıcık, itunes ile görüşmem lazım dedi.. tamam dedim bekliyorum, arada telefnun üstündeki arama süresine gözüm takıldı 15 dakikayı geçmişti.. bende bilemedim, dayanamadım, ya da ne derseniz deyin kapattım telefonu! :( işim halloldu mu? hayır!

daha ne diyim!! buzeller internetten aradı biraz 1 saat konuşan, bir buçuk saat bekleyen varmış.. böyle bir gereksiz bürokratik saçmalama olamaz! detaylarına giremicem ancak yaşadığım sorun benden de kaynaklanmıyor.. çok canım sıkkın.. ne ipad ne iphone düzgün çalışmıyor artık. app'ler de kafayı yemeye başladı..

mesela, siz updateli gençler instagramda video neyim ergenliğinde coşuyorsunuz biliyorum, ama ben update yapamadığım için hiç bişey yapamıyırum, göremiyorum bilem :/

bir daha mail attım yaşadığım sıkıntıyı dile getirdim, hafif kriz eşiğinde.. skype yapalım die önerdim.. öle birşey de yok! amma apple'mışın yaaaa!!!

sıkıntılıyım ve sinirliyim.. şeytan diyo....

Hiç yorum yok: