6 Mayıs 2013 Pazartesi

yağ-çöz-üldüm

temizlik günü; ben de yapıcam ya.. yağçözü döktüm, allaaaa siliyorum da siliyorum, gırç gırç gırç..
sona çamaşır sularıylan cof cof cof... bi saate kalmadan farkettirdi kendini.. önce ufak kaşıntı yanmaları, sona şişik acıları derken bir baktım parmak uçlarım ince yarıklarla dolu :/ bepantenler mi dersin, hametanlar mı dersin.. hem de sağ el olunca baya pauseladım :/

yağ-çöz parmak uçlarımı çözdü geçti :/ eldivensiz aman diyim :( #hand #finger #cleaning #parmak #deterjan #tanjant #yagcöz #hametan

çok da abartmayayim bugün fena diil parmaklar... ama sol elle yanyana koyunca parmak uçlarım şişik ve kırmızı :) yani anladım ki; illegal bişiler yapıp parmak izi bırakmak istemiyorsanız, formül şu: bir kapa saf yağ-çöz dökülür, parmaklarınızı 15-20 dakika hazırladığınız sıvıda bekletiyorsunuz.. önce bi kayganlık ve ani buruşma yaşıyorsunuz; bi 30 dakika sonra parmak uçlarınız kurumuş toprak gibi yarılmaya başlıyor veeee ollley! artık parmak iziniz yok!! :)

eldiven kullanalım dicem, bence bu deterjan onu da çürütür :)


Hiç yorum yok: