29 Ağustos 2010 Pazar

/// ekinklch//wall exhibition. açılıştan bir iki..



eweeek, çarşamba helecanlı helecanlı açılışım geçti, bittiii :) bir kısım fotoyu şimdilik koyuyorum bloga, sona ince ince professional koyacağım fotoları..

hı? bilmem :) güzel geçti :) yani beğenildi gibi konuşuldu ama içten söylenen cümleleri bilemiiciim :) neyse, ben keyif aldım.. bisürü hocam geldi, pek mutlu oldum, bisürü arkadaşım ve tanımadığım insan geldi pek daha mutlu oldum. herkeze çok teşekkür ederim :) daha nice güzel, keyifli tatmin edici üretimlere :)

bu arada davul odası'na teşekkürler duvarlarını ve mekanlarını kullanmama izin verdikleri için.. su an antalyadayım, tatil mevzuuu :)bir sonraki girişde de burdan fotolar geliciiik :)






^^ bu da gecenin dewamı hakkında bir ipucu versin die :) ben bayaaa sarhoş oldum :) feciiiydi :P

Hiç yorum yok: