27 Nisan 2010 Salı

mikmiiik! bak suluboya yapıyoruuum!!!


>> biras önce buzellerle konuştuk: "mikmiiiik, boya yapıorum beeeen!!" die :) hemen resim koyiiim diyerekten, acele gizemle beraber seçtiğimiz resimleri koyuyorum.. Hacettepe Üniversitesi GSF Grafik bölümnce Çalıştay yapıorus ulen!!! Yoğuşuk durumlar bunlar efenim.. Bahadır Yazıcı, Aslı Yazıcıoğlu, Mustafa Kural'ın triplex atölyelerine öğrenciyim ben yaaaa diyerekten katıldım... nefes alıyorum iki gündr :)


>> bahadır hoca, çizerekten... öndeki parça da aslı hocadan: Aslıcık Çalıştay Parçası isimli bişii :P


>> ahan da aslı hoca..


>> veeee gizem hanımcııım :P popo yaparkene :)


>> çizim ünitesinden bir enstantene :P


>> atölye öğrenclerinden birnin küpesi


>> dedim ki, genel bi görüntü de koyalım ki, anlaşılsın, diyerekten genel görüntü..


>> hazal'ın kendine yaptığı çalıştay kimliği :) bu arada yarın da sepultra varmış, metal günüymüş hacettepede ilgilenenlere..



>> ve deeee, yine ben!!! nası boyanır bu kadar alan, minnik minnik fırça darbeleriylen bakıciiiiiz :)

dikkat, kişiye özel not:
>> bak işte buzeller, nası booyuyorum :P öpüldünüz :X

Hiç yorum yok: