11 Ocak 2009 Pazar

aramızda kalsın...

aramızda kalsın, ben ankarayı seviorum ya.. soguk ve sevimsiz ankarayı, gri gri bakan ankarayı, iç bunaltan ankarayı pek bi seviyorum... bu tanıdık olmayla ilgili bi durum sanıyorum.. hani memleket geyiği gibi.. o yazın gidilip de dönülen tatilerde eskişehir yolunun tanıdık bordurlerini gorunce, amanın geldik yaw, ne guzel dersiniz ya.. ben derim.. gozleriniz degisiklik arar, değisen herhangi bir şey, nebilim renk? dukkan? herhangi bir concept? hayır, hiçbirşey değişmez ankarada:) bildigin, denizi olmayan soluk ankara..

atakule-ankara
bu fotograf umitchan makinasına ait... bizim evden, kısları soguk soguk esen, yazları gümbür gümbür seslenen salon penceresinden..

ekin-makina1 
elime canon geçirmişim, çekecem tabi şekerim.. bu arada hemen bilgi vereyim: ankaraya gelmişken cemale ugramamak buyuk hata olur diyerekten, 3-5 gunümü cemalde geçirdim.. duydum ki feci dedikodular yayılmış cemal arabacı hakında; yok 17 yaşında kızı varmış, yok acaip karanlık insanlara dövme yapıormuş falan.. lütfen rica ediorum, duzgun duzgun iş yapan bi adamın böle dedikodusunu yapmayın yaw!! komik, biz bayaa gulduk:D birde not düşeyim, adam ben gormeyeli bayaaa sanat adamı olmuş, dövmeye bakıp bakıp düşüncelere falan dalıyo, valla resmen sanat olayına girmiş.. abuk sabuk dövme yaptıracaklar, lutfen adamı mesgul etmeyin :)

ekin-barlas
bu da barlaaaaaas!!!! farkettikki hiç fotografımız olmamış can yarıı barlas beyle.. akçay kkk sağolsun, bana kazandırdıgı bi kısım dostlardan biri barlas.. arada kız peşine kopuyo ama, neyse artık erkektir yapar diyoruz, bağrımıza basıyoruz.. pazartesi geceleri asmalı konak seruvenleri d hala hatırımızda yaaaani :P

iklim-mezuniyet 
yaaa fotografa gel birader yaaa!!! bole mezuniyet fotosu gordunuz mu yaaaa!!! "hele bi mezun olim, bakın eler yapıcam " bakışıyla beraber bilkent hukuk mezun adyı iklim kılıç karşınızda!!! ne demiş bilmiş kişi, bak! bak! bak! ben kendi mezunyetimi hatırlıyorum da, rezaaaaletti!! erkek çocuk fotografı ile birlikte tembellikten yıllık yazılarının olması gerekn bölümün booomboş olduğu bir yıllık! neyse, bu konuya hiç girmiyelim, gercekten rezalet.. en azndan aileden biri bu konulara özenli de, gurur duyabiliyoruz..

...

sevgiler, saygılar.. ekn..

3 yorum:

nora dedi ki...

AAAA iklim mezun oluooo :D tebrikleeeeeer!!! :D Artık korkuyorum ya İklimin çocuğu falan da mezun olucak ben hala öğrenci kalcam diye :D

O diil de, Ekin benim mektubum hala gelmedi mi sana yaaa??? ühühühühühühü :( Lan bilseydim Ankara'ya atardım... :((((

nora dedi ki...

AAAA iklim mezun oluooo :D tebrikleeeeeer!!! :D Artık korkuyorum ya İklimin çocuğu falan da mezun olucak ben hala öğrenci kalcam diye :D

O diil de, Ekin benim mektubum hala gelmedi mi sana yaaa??? ühühühühühühü :( Lan bilseydim Ankara'ya atardım... :((((

iklim kılıç dedi ki...

ya da yazları cıglık cıglıga tavla oynayan penceremizde olabilir: ))