11 Haziran 2008 Çarşamba

marilyn monroe (ankara)

marilyn monroe cevre sokakta yeniden... dun atinin yuksek lisans jurisini kutladk, bu-bu ve jou-jou 'yla. mekan guzel olmus, yeni havası var. umuyorum, zaman gectikce daha da oturur. bahce kısmı da gayet cekici, bir tek o sırtı uzun hasır sandalyeler insanı daraltıyor. zaten bahce kısmı yayla degil, bir de o sandalyelerle iice daralmıs. birde deginmeden gecemiyecegim, dart kısmı beni hayal kırıklıgı ve muz kabuguna sürükledi. bi kere dart icin ayrılan kısım kucuk, yani ben daha genis bir mekan bekliyordum. ama tabi bu barın konseptiyle de alakalı; demekki dart mekanı olmasın ama oynamak steyen de mutfak kapısının dibinden oynasın... hmmmm birde, dart tahtası olayı var. yeni acılmıs bir mekanda, gıcır gıcır tahtalarla oynamanın keyfini beklerken, gercekten bithap düsmüs tahtalarla oynamak biraz heves kırıcıydı. tahtalar derken, yanlıs anlasılmasın zaten iki adet tahta var:)

bunun dısında, servis kalitesi ve hizmet gayet iyiydi. gerci atilanın isletmeyi tanımasının bir etkisi var mı bilmiorum fakat, hem servis hem de müsteri memnuniyeti algısı yüksekti. ah bi de bira 7 milyon olmasaydı :) ama normal o civarda, öyle bir mekana göre fiyatları normal. ben acıkcası, arka-alt taraftaki orta masalara bayıldım, yüksek, uzun tam pub-meyhane-muhabbet masaları.

birde canli müzik kısmı var, sahnemtrak bi düzenleme var, ama nedir, nası olur bilmiorum. deneyimleyince yorumlarım...

bu kadar mekan muhabbetinden sonra, gelelim marilyn monroe kısmına:) kadın güzel ve yapacak hic birsey yok :)

ae22
normal_ae20 normal_ae21
 

Hiç yorum yok: